torsdag 26. april 2012

Alt på en gang

Jeg er helt håpløs om dagen. Starter på det ene etter det andre uten å gjøre noe ferdig. Men........ jeg har holdt på sånn tidligere og ting blir ferdig etterhvert. Og hva er så det nye nå?
Jo jeg har laget mitt første egendesignete broderi. Det er et stykke igjen, men jeg er i grunnen ganske fornøyd.





Og selv om jeg stadig har flere strikketøy i gang så lot jeg meg rive med da jeg var på strikkekafe på Nøstet mitt på Lambertseter sist onsdag. Vi ble vist sommermodellene fra PT design, og dermed var det gjort.




Falt pladask for denne jakken. Ville ha den lys, og utålmodig som jeg er kjøpte jeg inn Duo for å strikke den i naturhvit. Den skulle strikkes i Petunia, men ettersom andre også gikk litt amok i hyllene, var det tomt da jeg nådde hyllen. Tror egentlig ikke det gjør noe. Ser ut som det blir bra i Duo også.




Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar