mandag 7. januar 2013

Bøker

Jeg har alltid en bok liggende klar ved sengen samt en lydbok gående. Jeg har alltid vært glad i å lese. Det meste er lesbart,  men må vel innrømme at det blir mye krim.

Siste lydbok var Anna Karenina. Greit å få med seg noen klassikere når man sitter å syr. Må vel innrømme at det ikke akkurat var noen favoritt, men man kan jo ikke alltid treffe. Nå om dagen er det Folk og Røvere som er på øret. I papirform er Jan Guilou sin første bok i serien Brobyggerne ferdiglest. Den likte jeg og gleder meg til bok nr 2. Nå i kveld fortsetter jeg med Jørgen Brekke sin bok Drømmeløs. Har ikke kommet så langt, men den er i alle fall lettlest og grei. Norsk krim er i grunnen bedre enn sitt rykte.  Man skulle hatt flere timer til lesing!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar