søndag 6. januar 2013

Nytt år

Jeg har et nyttårsforsett og det er å bli flinkere til å blogge jevnligere, så jeg starter i dag.
 
Julaften ble feiret her hos oss med dine og mine barn + mine foreldre. Koselig med de julene hvor vi er mange.
2 juledag reiste jeg på hytta ved sjøen og hadde noen nydelige dager alene før først husbonden kom nedover og så noen venner. En utrolig  deilig variant av romjul.
Noen kalde dager og noen merkelig varme.  Fikk strikket masse, men det er gaver, så jeg får blogge dem senere. 
 Her er badeplassen vår.  Fristet ikke noe særlig 3 juledag.
 
 
Stadig gaver på pinnene. Et lite snikbilde som ikke avslører for mye.
 
 
Mye skjedde i desember. Konkurs på jobben var det verste, men ting ordner seg så jeg er allerede i jobb igjen.  Godt at det ikke ble langvarig.  Min avdeling i firmaet jeg jobbet i, har startet opp igjen med nye eiere.  Så............ jeg jobber videre med de samme menneskene som tidligere, men med litt utvidede arbeidsoppgaver.  Noe som er bra.  Liker mye bedre å ha for mye å gjøre enn for lite.
Da håper jeg alle får et flott 2013.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar