søndag 10. mars 2013

Deilig helg

Det har vært en hyggelig og produktiv helg.  Har fått gjort klar en hel masse "halvfabrikata".  Små sminkepunger som ligger klar til å brodere navn eller annet på.  Greit å ha noen liggende for brått kommer det bestillinger.

Noe har blitt gjort helt ferdig også.  En venninne ønsket seg blå sminkepung.

Blå batikkstoff er sjelden feil  :-)

Har også sydd en helt ferdig i helt andre farger.  Denne er kjøpt for senere å gis bort i presang.
Også her har jeg brukt batikkstoff. 



Så har det blitt 3 iPadtrekk sydd ferdig.  Det første var en bestilling hvor mottaker har valgt stoff ut i fra noen forslag.  Brodert på innsiden av lokket  :-)



Mammaen min har iPad og har til stadighet nevnt at det å ha et trekk til iPaden sin hadde vært fint.  Men så er det det med skomakerens barn osv.................. Men denne helgen har jeg endelig fått laget et til henne.  Fant 100% passende stoff til denne hos Nåløyet i går.

 Håper hun blir glad for denne.

Falt pladask for dette stoffet for en tid tilbake og brukte litt av det til et iPadtrekk.  Ikke titenkt noen spesiell, men sjokoladeelskeren eller kanskje slankeren  :-)


2 kommentarer:

  1. Så mye fint du har laget. Ja den med sjokolade på var fin :-)
    Fin dag..

    SvarSlett
  2. Takk Kjersti. Det går unna om dagen. Masse bestillinger, men ingen "tør" å kjøpe sjokoladetrekket :-)
    Gjør ingenting, for jeg liker det og har selvfølgelig ikke eget trekk. Kanskje jeg faktisk også kan få et

    SvarSlett