torsdag 14. mars 2013

iPad

Det går i sminkepunger og iPadtrekk.  16 punger ligger klare til brodering.  Mest praktisk å stoppe syingen her for at det skal bli enklest mulig å brodere på dem.



Så er det dagens best likte  :-)    Jg rett og slett bare digger dette stoffet.  Må nok komme meg til Nåløyet og skaffe mer.

SE !!!!!!!!!!!!  Jeg prøver å lære meg stingsettingsprogrammet til maskinen min.  Lastet ned et Applebilde, fikk det inn i programmet og fikk det stingsatt.  MORO.  Har masse igjen å lære, men det går fremover.

4 kommentarer:

  1. These is so fantastic.

    Greetings from germany Grit

    SvarSlett
  2. Kjempefine. Likte også dette stoffet med ansikt :-)
    Ser du har samme maskin som meg, men jeg har enda ikke funnet ut hvordan jeg får laget et broderimotiv av et bilde. Få bare opp at det er feil format. Men jag har kanskje ikke brukt nok tid på det. Har du et kjapt tips, så blir jeg glad :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha. Kommer tilbake til deg med kjappe tips. Må bare jobbe litt først :-)

      Slett