fredag 8. mars 2013

Når jeg får tid.

Det er alttid spennende med nye linjaler for oss quiltere.  Denne gangen har jeg bestilt og fått denne rare tingen.  Ser mange muligheter her, men så var det den tiden da.  Får stadig bestillinger inn som skal syes, og det er KJEMPEMORO, men da blir "lekesyingen" utsatt gang på gang.  Men......... før eller senere..............  ( når jeg tenker meg om er det jo snart påske)



Jeg har ikke fått tid til å se noe nærmere på den, men planen er å bruke den til å lage Toes in the Sand.  Ser for meg denne med en eller annen lys bakgrunn og blågrønne batikkstoff ( bruke av lageret er alltid bra ) i trekantene.  Tenker den vil passe veldig godt på hytta.  årets påskeprosjekt, kanskje????


Denne designeren er et nytt bekjentskap for meg.  Hun er nok litt tradisjonell, men har utviklet nye utrykk fra gamle teknikker.  Dere kan bli bedre kjent med henne HER.  Hennes navn er Julie Herman og dere finner henne også på Facebook under navnet Jaybird Quilts .  Facebookside finner du HER.

Ønsker alle en strålende helg
Selv skal jeg sy OG avgårde å se de fantastiske håndballherrene til Kolbotn fra 1982 laget spille kamp mot dagens herrelag.  Tror nok det kan bli en opplevelse jeg sent vil glemme sammen med gamle håndballvenninner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar