torsdag 11. april 2013

Vår

Tiden flyr og brått er det vår.  Påsken ble tilbrakt i Østfold på hytta. Nydelig vær, masse fysisk arbeid både av oss gamlinger og den yngre garde. 


Desverre tålte ikke nakken og armen all jobbingen så jeg har desverre fått en lammelse i høyrearmen. Den blir stadig bedre for hver gang jeg har vært og fått litt akkupunktur, men på håndarbeidsfronten er det
derfor labert om dagen. Får gått mye tur og prøver å ta litt bilder.  Dette synes jeg ble fint.


Jeg har vel glemt å legge ut bilde av duken i forrige innlegg.  Den ble ferdig før påske og ligger nå og skaper vårstemning på kjøkkenbordet.

 Hadde med symaskin og stoffpakke på hytta også.   Har begynt på et teppe med disse tøff pingvinene.  LIKER  :-) 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk Gudveig. Er faktisk fornøyd med denne, men vet ikke helt hva jeg synes om bruken av linjalen. Tror ikke den blir veldig mye brukt.

      Slett