mandag 8. juli 2013

Noe blir ferdig

Jeg prøver å være litt flink å få gjort ferdig ting om dagen.  Ja................. jeg er ikke konsekvent, men noe blir da ferdigstilt.  Disse to babykjolene for eksempel.  Manglet trådfesting og knapper, men nå er det gjort og de ble såååå fine.

Jeg tror nesten jeg m¨kjøpe meg en babydukke så det blir lettere å ta bilde av plaggene.  Hm.... tenke litt på det.

Denne kjolen var morsom å strikke.  Jeg synes også fargene ble supertøffe. Jeg ser jo at bildet av denne ikke ble så bra.  Det er feltet med grått og grønt som gjør det hele tøft.  Boblestrikk gir et annerledes inntrykk.


En bukse som jeg strikket i vinter har fått knapper på skuldrene.  Det er knappene jeg viste et par innlegg lenger ned.  Søte.


Så kom det bestillinger på flere av disse sminkepungene.  To ble helt ferdige i dag, to er nesten ferdige og to er ikke påbegynt.  De siste to skal være litt anneledes, så må bare finne et litt annet mønster å sy etter.
Det er deilig sommervær her om dagen, så jeg sitter ut over kveldene på terrassen og strikker og koser meg.  Måtte dette været vare lenge, lenge, lenge............................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar