mandag 9. september 2013

Det vakreste på jord


Vårt lille barnebarn har vært hos fotografen.  Jeg får bare lyst til å slippe alt jeg har i hendene og kjøre ut til henne  :-)
Our grandchild has been to the photograph.  I just want to stop whatever I do and run out to her and hold her and hug her.

Ellers så går dagene sin vante gang.  Jeg har bestemt meg for å droppe å rapportere hundredagersprosjektet her inne.  Det får holde med Instagram. 

Har hatt en nydelig helg på hytta.  25 varmegrader og sol i september, var bare utrolig deilig.
I have had some lovely days at our cabin by the sea.  Summer in September is just soooo great.  :-)

Både jeg og den lille firbente syntes vannet var deilig, men jeg må vel innrømmet at det bare ble vassing på meg.
The water is still pretty warm.  I did not take a bath, but  was thinking about it.

Ut på tur må man jo innimellom og da datt jeg på disse nydelige blomstene, som jeg nå har lært at er revebjeller.  De fantes også i lillafarge og kan visstnok bli opp til ca en meter høye. 
Look at these lovely flowers.  Found them in the woods.



I morgen skal jeg igjen på kurs.  Hektiske, men veldig hyggelige dager for meg i det siste.  Vi skal da sy et teppe og jeg har bestemt meg for å bruke kun stoffer jeg har.  Kjøpte en haug med Fat Quarters i USA, og disse skal nå brukes.  Lilla, orange, turkis, grønn og en eller annen lys farge skal brukes.  Gjett om det kommer til å bli fargesterkt  :-)  Et skikkelig gladteppe er planen.  Skal legge ut bilder etterhvert som kurset skrider fremover.  Dette er 3 kurskvelder med 14 dagers mellomrom.

Lots of Fat Quaters bought when I was in Florida in May.  These are going in the Spring Fever project in the class with Helle Løvenskjold

 
Jeg kom på at jeg hadde et bilde av stoffene fra jeg hadde kjøpt dem.





Ønsker alle en syngende flott uke videre
Wish you all a singing great week.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar