torsdag 5. desember 2013

Nærmer seg flytting

Vår tidsregning om dagen er før og etter flytting.  15 des overtar vi leiligheten og vi gleder oss stort til å få flyttingen unnagjort.

Det går i mye pakking om dagen, men litt mer hyggelige ting blir jo gjort. 

 Denne jakken er nå ferdig strikket, inkl kanter.  Mangler litt festing av tråder + knapper.  Grei nok, men ble ganske mye mer kjedelig enn jeg hadde trodd da jeg startet.  Greit til småkalde kvelder blir den nok  :-)


 Måtte selvfølgelig en tur opp på messa på Lillestrøm som var i slutten av november.  Mye fint å se og en del som ble med hjem også.  Disse stoffene skal bli til en hyggelig litten duk til kjøkkenborde, sydd over papp og 5kanter.  JA......... du leste riktig.  Denne gangen er det femkanter, ikke de vanlig sekskantene.  Røde stoff som skal på en grå bakgrunn.

 Lille frøken er blitt 3 mnd og like skjønn som før.  Synes riktignok ikke at blitsen til bestemor er noe særlig når hun ligger og sover.



 Funnet frem noen av mine gamle malsett og sydd mine favorittstjerner.  To løpere er nesten ferdige.  Havner enten i gaveboksen eller kanskj på eget bord  :-)


Noen venner av oss jobber med glass.  Litt dårlig bilde, men her har de tatt mitt bilde av gresshoppen (fra USA) og preget den inn i glass.  Dette har de satt opp bak komfyren.  Stilig, ikke sant?

Må avslutte med noen av mine kjære.  Yngstemann jobber verden rundt som profesjonell golfcaddie, men alltid hyggelig når han er hjemom.  Og et smilebilde av lille gull i finkjolen.  Glad i dere

 Michael
Elvira

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar