torsdag 16. januar 2014

Litt ferdig

Nå ligger det mange prosjekter klare som nesten er ferdige.  Jeg har flere kursmodeller som nærmer seg klare innen patchwork samt flere nestenferdige strikkeprosjekter.  Ser for meg at det blir litt ferdigstillelse fremover nå.

Her er et bilde av et noe "merkelig" prosjekt.


Det jeg fikk ferdig i dag er en luevariant til Lille Solstråle.  Jeg har henne ikke i her akkurat i dag så jeg var nødt til å dra luen på en "voksendukke" for å få frem fasongen



Denne blir nok greit til Elvira.  Tror den vil sitte godt rundt ansiktet selv om hun snur seg masse i vogna før hun sovner. 

Nå har jo vinteren kommet hit også så mer ulltøy er nødvendig.  Setesdalsdressen jeg strikket før hun ble født er masse brukt, men begynner nok å bli litt liten nå.  Da var det bare å komme igang med ny dress.  Denne gangen en svak rosa Mariusdress med litt forandringer.  La inn hjerter i mønsteret.

Rosa og brunt er ganske flott egentlig  :-)



Det var dagen ferdige plagg.  Håper helgen gir meg MANGE timer til flere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar