fredag 31. januar 2014

Strikkekafe.

I går var en tur på Strikkekafe på Nøstet Mitt på Lambertseter.  Der var det besøk fra PT design med de nyeste modellene fra de nye katalogene. 
Jeg er ikke spesielt glad i å strikke med bomull, men der var det mye fint. 

Jeg finner ikke bilde av den genseren jeg falt pladask for men den finnes i den nyeste katalogen.
Jeg vil strikke den stripete genseren øverst på side 14.  Modell 125-1941.  Enkel og veldig flott.  Veldig mange av de som var på strikkekafeen ville strikke den orange foran i bildet.  Den er forresten ganske trang i modellen ( og spesielt i ermåpningen) men veldig lekker.  Også langjakken i patentstrikk som er nr tre forfra på bildet, falt i smak hos mange.

Liker du orange?  Da kan du tydeligvis glede deg til sommeren.  Det var mye eller noe orange i nesten alle modellene.  Moro med litt farger igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar