tirsdag 11. mars 2014

Papirsøm

FARGER.  Jeg trenger litt farger.  Formen er bedre om dagen og humøret koser seg meg farger.  Har akkurat sydd ferdig toppen.  Nå er det å sette seg ned å fjerne papiret på baksiden.  Den verste jobben jeg kan tenke meg, men hiver meg på.

 Som dere ser av den quilteinteresserte hunden her i huset, er dette blitt et ganske stort arbeid.  Litt usikker på om jeg skal ha det som pledd eller duk.


Så en til som er klar for våren.  Første bilde er tatt lørdag kl. 08.00  
 Bildet under er tatt samme dag klokken 11.30.  Lille firbente har hatt besøk av hundefrisør og all pels er nappet av.  JA, du leste riktig.  Hun er nappet.  Denne rasen skal ikke klippes, men hårene nappes/dras ut når de er klare for det.  Ikke det beste hun vet, men jeg tror ikke det er veldig vondt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar