onsdag 15. juni 2016

Produktiv.

Som tidligere nevnt får jeg gjort en hel masse om dagen.  Symaskinen er prioritert ( noe hybelkaninene liker).  Jeg tvinger meg selv til å utfordre meg på Longarmmaskinen også.  Her er en liten titt på noe av det som er på gang.

 Dette er bare starten.  Jeg "ekkoer" designet samt fyller med spiraler og pebbles rundt om.  Tror nok jeg blir fornøyd med helheten.


Under lommebokkurset med Andre Wallenborg, sydde vi jo litt mer utover kvelden.  Her er en liten søt pung.  Den er liten, men rommer faktisk ganske så mye.  Det er plass til kort, men også mynter.  Myntlommen er genial.  Ingen glidelås, men likevel faller ikke pengene ut.  Takk til Eva som viste oss denne flotte, lille saken.
Stoff fra Trådsnella og knapp fra Snella og Petronella



Bestemorruter er fine og faktisk ganske morsomme å sy.  Jeg kuttet en hel masse,og sydde i pausene mellom de forskjellige stegene i lommeboksyingen.  Også på kveldstid ble det sydd litt.   Fikk sydd de resterende i går og er nå godt igang med å sy mellomverk.  Tenker at dette skal bli et pledd til litt kalde sommerkvelder. 





Og her, et lite under.  Vårt neste barnebarn, en liten gutt, er underveis.  Gleder meg til å bli kjent med ham.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar