fredag 28. oktober 2016

Snart

Snart ????  Snart hva da?  Først og fremst.................. snart bestemor igjen.   Til uken skjer det trolig.  Planlagt dato er satt, så vi venter i spenning.  Lille Gull blir storesøster til Lillebror.  Har jo bare måtte sy og strikke mer.

 Heldress med føtter.  Ser ut som det er en god passform på denne.  Mønster fra Helt Spesiell og Jubel

 Denne kjolen skulle jeg gjerne hatt i voksen størrelse.  Deilig, myk fleece, kjøpt på Panduro.  En liten Ponny måtte jo på så den ikke ble for kjedelig for den lille frøknen.




Har quiltet to sengetepper for en kunde.  Sommerfugler med runde former bryter godt mot Log Cabin sine rette linjer.




Har fått strikket ferdig litt småting også.  Skikkelig dårlig bilder da de ligger til tørk i øyeblikket.  En enkel heldress i Rauma sitt Babyull.  Enkel, men veldig anvendelig.



Et sett er også strikket.  Når disse ligger ved siden av hverandre ser man at man ikke skal tro for mye på størrelser i oppskrifter.  Ser ut som det er sånn ca 4 måneders forskjell i størrelsen.  Begge er strikket i størrelse nyfødt, men forskjellen er enorm.



Jeg var jo på hytta forrige helg og selv om hovedfokus var å sy så måtte jeg jo bare ut en tur innimellom også.  Caddie koser seg og blender helt inn nede på stranden.


Vi ryddet garagen i forrige uke og der dukket det opp to kasser som ble pakket ned i 2005.  Hm....... sånt skal man jo bare kaste uten å titte opp i dem, men jeg klarte ikke for det sto at det var mine hobbyting.  Nå skal det sies at det meste gikk i søpla, men dette broderiet må jo bare gjøres ferdig.  Søt teddybjørn i hyggelige omgivelser.  Skal nok bli ferdig en gang




Det er nesten november, men denne planten på min terrasse har ikke forstått det.  Det kommer stadig nye blomster som gjør det trivelig å ta en titt ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar